《紅爆達人》飲食推介 第十集 男臣BB 特別推介尼泊爾餐廳

BB_ (19)男臣BB今次帶大家去到九龍油麻地上海街228號海德中心1樓 。馬會對面 油麻地地鐵C出口 Bagaicha尼泊爾餐廳。真係冇諗過原來香港都有尼泊爾餐廳。男臣BB感謝身邊嘅朋友。自從拍咗幾集飲食節目,好多人都留意到特別邀請男臣BB安排拍攝飲食節目。估唔到睇嚟真係成功左。
BB_ (7)

男臣BB 呢間尼泊爾餐廳所有食物都好特別,有幾款真係要試吓,香烤陶瓷鐵板燒烤和喜馬拉雅山咖喱雞咖喱豬肉。最特別就係烤餅。製作工序繁複。 但估唔到用陶瓷烤熟。咖喱雞用咗十幾種香料去研製。香港、泰國和馬來西亞嘅咖喱我哋真係食得多,尼泊爾嘅咖喱原來係咁好食。值得推介。
BB_ (2)嘉琪BB每次做飲食節目都有囗福。真係冇諗過尼泊爾咁特色。佢比較喜歡咖喱和香烤陶瓷燒雞腿。覺得環境樓底好高,夜晚可以搞party。聖誕節仲可以打電話去訂位包場。所以覺得值得推介。跟著男臣BB真係有福氣。感謝係佢俾咗好多個機會我,最近我哋有少少投資。 開始有盈利。嚟緊我哋會更加努力做多啲飲食節目比大家。

BB_ (9)Bagaicha尼泊爾餐廳.
地址:九龍.油麻地.上海街228號.海德中心1樓 .馬會對面 油麻地地鐵C出口
訂座電話:26682907
BB_ (16)

BB_ (15)

BB_ (14)

BB_ (13)

BB_ (12)

BB_ (10)

BB_ (8)

BB_ (6)

BB_ (5)

BB_ (4)

BB_ (1)

Tommy LeungBB

男臣BB(梁家榮)TommyLeung 是網絡紅人《紅爆達人》隊長及福音電影編劇和導演。最初只是一位普通YouTuber ,之後認識到鄭文輝先生(甜筒輝)導演就開始踏上娛樂圈之路。他的獨特嘅性格,做任何事情都百分百投入,所以短短一年裏面在娛樂圈成為受關注人物。