男臣BB 向全香港人找數.3小時直播人數超過45萬.19500人分享

BB (3)

網絡紅人《紅爆達人》男臣BB昨晚向全香港人找數.最近網上人氣爆燈透過直播吸納一班追隨者.到底佢溫用咗乜嘢方法令到一班追隨者會用3小時睇佢直播?

BB (5)

男臣BB話呢段時間知道網上好多人都要佢找數,透過找數同大家見面互動.但睇小網上嘅威力.本應設定左1萬人會找數.但最後估唔到有2萬人.最好恐怖嘅現象有19500人分享.冇諗過咁風狂。

BB (1)

問到佢幾時找數.佢話走數係佢嘅形象.如果找左數茶餘飯後就冇話題.只能夠用呢個方法令到所有人永遠記得他.不過都有好多真心支持他嘅朋友.現在粉絲群組裏面已經超過400人係支持男臣BB.一定會有人唔支持和支持,最感恩就係又唔支持變番支持.仲有好多唔同國家.馬來西亞、星加坡、澳門、澳洲、英國、美國、加拿大、中國,都有好多人WhatsApp支持.所以嚟緊為咗《紅爆達人》會不惜一切做到最好.希望多啲人會關着Facebook《紅爆達人》專頁.
https://m.facebook.com/onlinecelebrity/

BB (2)

一邊做直播,一邊賣廣告.咁樣就會吸納到更多商機.今次推介嘅產品是Fix&Tox 面膜.超薄.用後美白保濕.毛孔收細,超緊致.嚟緊希望都會搵多啲唔同嘅商機透過直播帶給觀眾。
BB (4)

Tommy LeungBB

男臣BB(梁家榮)TommyLeung 是網絡紅人《紅爆達人》隊長及福音電影編劇和導演。最初只是一位普通YouTuber ,之後認識到鄭文輝先生(甜筒輝)導演就開始踏上娛樂圈之路。他的獨特嘅性格,做任何事情都百分百投入,所以短短一年裏面在娛樂圈成為受關注人物。