網絡紅人 紅爆達人男臣BB 宣傳大閘蟹直播直逼23萬人

Crab_ (4)

又到10月食大閘蟹.男臣BB人氣咁犀利當然有好多老闆睇中啦. Super van 鄭怡銳睇中呢個時機.邀請左男臣BB用直播來宣傳$68 一只大閘蟹效果反應非常之好.每次直播男臣BB都會搞搞新意思.仲現場直播食大閘蟹.一路食一路宣傳.吸引23萬網民入嚟收看.5000人分享過。

訂蟹熱線:3488 9448

Crab_ (5)

銳哥話Super Van會有送貨服務,但都需要宣傳,所以邀請左網絡人氣王男臣BB幫手,除咗宣傳仲幫我拍埋片,佢真係好專業,返到屋企開直播仲繼續幫我宣傳,下次一定要請佢食飯。

Crab_ (9)

男臣BB話呢段時間的確多咗好多人搵我幫手宣傳,包括埋學生,能力上如果幫到佢哋我都會義不容辭幫手,但今次睇到大閘蟹時機,我覺得有埋送貨服務,每隻大閘蟹最少都有五至六兩只需$68覺得好抵食,每次送貨服務最少要有20隻都覺得好合理,當然我都會試吓個品質啦,品質唔係賣廣告,真係非常多羔,冇諗過一隻大閘蟹$68有咁好質量,最重要係正宗太湖大閘蟹,銳哥話比起市面價平一半。所以值得分享。

Crab_ (8)

Crab_ (1)

Crab_ (3)

Crab_ (6)

Tommy LeungBB

男臣BB(梁家榮)TommyLeung 是網絡紅人《紅爆達人》隊長及福音電影編劇和導演。最初只是一位普通YouTuber ,之後認識到鄭文輝先生(甜筒輝)導演就開始踏上娛樂圈之路。他的獨特嘅性格,做任何事情都百分百投入,所以短短一年裏面在娛樂圈成為受關注人物。