Pizza Hut推出全新個人餐MY BOX自選組盒 獨享36款1+1配搭 外送外賣$49起

Pizza Hut推出全新個人餐MY BOX自選組盒

美食當前邊個話一定要一班人分享,一個人都可以痛快開懷歎盡Pizza Hut 各款滋味美食! 今個盛夏,Pizza Hut推出全新個人餐MY BOX自選組盒,讓您自選個人專屬的滋味配搭,一個人都可以歎盡Pizza Hut的經典熱賣滋味。共36款1+1的MY BOX自選滋味配搭組盒,1款主食+1款小食任你配搭,主食由迷你批、焗飯以至意粉,都只係$49起!

1款主食 1款小食 MY BOX皇牌滋味由你配

1款主食+1款小食 MY BOX皇牌滋味由你配

成日話一人餐冇乜好食?滿足口腹之慾的同時亦不可沒有要求!Pizza Hut MY BOX幫您打破悶局,由經典熱賣的夏威夷風光迷你批、以至人氣必選的香蒜肉絲意粉等共9款主食任君選擇,再自由選配特色小食包括全新的爆谷雞粒配蜜糖芥末醬、惹味可口的酥脆雞棒,款款均備受廣大食客的垂青,合共36款的皇牌滋味配搭,由識飲識食的你自由配搭,1+1的滋味組合都係$49起!一個人食飯從此變得輕鬆方便又簡單!

combine

MY BOX自選組盒由即日起逢星期一至五全日供應,只限外賣自取及外送速遞,以後無論你身處辦公室或家中,隨時隨地均可以輕鬆享受到1+1的MY BOX自選組盒。

Angel Tam

譚麗時(Angel Tam) - 80 後 "香港出生" 的小女子,婚紗店主理人兼設計師,STARS-HK網站創作總監,結婚,美容潮流總編,LiveZtyle.COM總編,資名網購公司品牌合作總監並,前理工大學專業進修講師,從事品牌推廣,活動策劃和市場推廣多年,並曾與多位藝人合作以及曾成功策劃歌手演唱會、公司宴會、記者發佈會;喜歡設計、旅遊、化妝及分享生活點滴,不甘於平凡。