初一暴走長洲 特式德國燒雞

初一暴走長洲 特式德國燒雞

大年初一去長洲竟然撞到的朋友,朋友話今年必須要向西北行,就會遇到貴人。當然我同另外一位朋友完全唔相信呢一個說法。 但點解我地都會選擇入長洲?是因為平時太多工作從來沒有去過一次咁靚又有風土人情的地方。IMG_8658好耐冇入長洲發現長洲大街很多人同很好味的小販檔,大大魚旦都只係十元兩粒。IMG_8659而我覺得最靚呢這有一間B&B,再加上佢自己開左間餐廳,露天的環境改變左我們大年初一打算食傳統海鮮的模式,

IMG_8665變畫食左燒雞薯條,太真係太好味呢。價錢都只不過是99蚊一隻,完全值的坐船入來食呀!

20160208_184449

Angel Tam

譚麗時(Angel Tam) - 80 後 "香港出生" 的小女子,婚紗店主理人兼設計師,STARS-HK網站創作總監,結婚,美容潮流總編,LiveZtyle.COM總編,資名網購公司品牌合作總監並,前理工大學專業進修講師,從事品牌推廣,活動策劃和市場推廣多年,並曾與多位藝人合作以及曾成功策劃歌手演唱會、公司宴會、記者發佈會;喜歡設計、旅遊、化妝及分享生活點滴,不甘於平凡。