胡杏兒沙頭角拜祠堂

IMG_3347
胡杏兒和Philip在剛過去的周一(28日)已舉行大型婚禮,基於Philip是沙頭角禾坑村原居民兼家中長子,所以今早一對新人依照客家傳統,前往沙頭角禾坑村舉行儀式。今早一同穿上紅色衣服的李氏夫婦抵達「李氏宗祠」後,現場已有大批親友及村民恭候,祠堂外掛上喜慶對聯,張燈結彩之餘,杏兒和丈夫更向親友舉行敬酒,場面熱鬧。

IMG_2372

杏兒表示今次是祠堂裝修之後,首次有新人進行拜堂,她說:「都係跟返傳統儀式,Philip嘅屋企好鍾意傳統禮儀,同埋佢係長子,我哋都會配合返傳統。」杏兒在儀式上亦有講客家話作自我介紹,她表示:「今日見到個祠堂翻新咗,好靚,同埋儀式上有個主婚人,佢係客家人,係講客家話,成個儀式都有少少拜堂feel;現場仲有舞麒麟,呢樣係客家人嘅傳統。」主持人即場祝杏兒三年抱兩,杏兒聞言甜笑不停,事後問她是否有此計劃?她卻戲言「希望一年抱三」。此外,今日拜祠堂之後,杏兒便完成所有婚禮儀式,算是告一段落。

IMG_2380

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。